من ۴۰ روز لکه بینی داشتم بعدش بازم پریود شدم
سوال منم هست ۱۵ اردیبهشت کورتاژ شدم ولی هنوز پریود نشدم.
ماهای اول کلا بهم میریزه مال من فک کنم یک ماهونیم تا دوماه طول کشیده بود بعد خود ب خود شدم فک کنم
سلام عزیزم منم ۱۲ اردیبهشت ماه کورتاژ کردم ولی پریود نشدم در حد لکه بینی بوده دکترم نرفتم و سونو ندادم
40روز شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.