خانما هزینه ازمایش ژنیتیک چنده برای تشخیص جنسیت؟؟

۶ پاسخ

جنسیت تنها ۶تومن

من این آزمایش تازه دادم ۱۳ شد هزینش

ببین چیزی که تو میگی آزمایش سلفری هست که یکی از فاکتورهایی که بررسی میشه جنسیت هست.سلفری رو باید ۱۱ یا ۱۲ هفتگی بدی.اماده شدن جوابش اینقدر طول می‌کشه که عملا به دردت نمیخوره اگه فقط برای جنسیت میخوای .من ۱۱ هفته و ۵ روز سلفری دادم هنوز جوابش نیومده گفتن ۳ تیر میاد .من هفته دیگه آنومالی دارم و جنسیت رو میفهمم قبل اینکه جواب آزمایش بیاد .

بین ۱۲ تا ۱۵

اگه منظورت همون nipt من هفته آینده انجام میدم هزینه اش بهم گفتن ۱۳ تومن

من زنگ زدم پرسیدم هزینه آزمایش تشخیص جنسیت بین ۷ هفته تا ۱۰ هفته
۱۴ میلیون

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه و نورا مامان فاطمه و نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری