و بعله روز ۱۴ آ یو آی پریود شدم🙂🙂🙂💔💔💔💔

۸ پاسخ

منم دیروز آزمایش دادم منفی شد

ای بابا 😪
چقدر ناراحت شدم برات انشالله ماه طبیعی باردار شیم

یه بار سقط داشتم یک سال بعدش که اقدام کردیم فکر میکردم باردارم اماعفونت گرفتم بعدش رفتم دکتر اصلا بلد نبودم دکتر میخاد چیکار کنه .سریع گفت بریم برا ای یو ای حالا هم فقط درد دارم

من ک ای وی اف کردم تا حالام پریود نشدم منفی شد جوابش
از دیروز بغض دارم حالم بده 😓
قبلا ای یو ای کردم اونم منفی شد
ولی درد ای وی اف منفی خیییییییلی برام سخته
کاش خدا بهمون طبیعی بده 😓

اول ببینین دهانه رحم کامل بازه و عفونت نداری بعدش ای یو ای کن

دیک کلا امیدم از دست دادم امشب کم دردم بود الن اضافه شد😓

چرا الن دیدم گریم گرفت😭

الهی بگردم،آی یو آی سخته؟ این ماه میخوام دکترمو عوض کنم و برم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری
مریمی مریمی قصد بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری