چیه اینکی میگی
یعنی چی
نبر تل گیر
ببری باید همیشه ببری خیلی بده
تو مشهد چند جا سراغ دارم خودمم رفتم جواب گرفتم یکم زیر گلو رو ماساژ میده از بینی فوت میکنه از اون سوراخ بینی دیگه در میاد
من خودم خواهرام پسر خاله هام اون موقع که کوچک تر بودن همش تو گلوشون چیزی گیر میکرد معمولا استخون ریز شده بود یا پوست تخمه
من شهر خودمون دخترم بردم ولی نتیجه ندیدم
زنگ بزن ۱۱۵بپرس.
کاش داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.