۶ پاسخ

نمیبندن
برعکس بدترش میکنن
و هی باید ببری چون بیشتر گیر میکنه

کاش نبری هیچ وقت من خودم از بچگی میرفتم تا ۱۲ سالگی شاید ماهی دوبار حتی یه ذره خیار و سیبم میخوردم گیر میکرد اخرشم مجبور شدم لوزه سوم عمل کنم تا خوب شدم

راهو نمیبندن
فوت میکنن که بره

راهیو نمیبندن عزیزم
چیزی گیر کنه فوت میکنن تا برع
ولی برش سرویس میشی هرچیزی بخوره تو گلوش گیر میکنع کلا ی پات خونس ی پات پیش تل گیر

یه استخون کوچیک جابجاشده دیگ اونومیارن سرجاش میندازن من خودم انحام دادم کارسختی نیس

تل گیری چیه
کدوم راه

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی