۴ پاسخ

احتمالا رفلاکس پنهان داره ببر دکتر اذیت نشه طفلی
بعد اگه رفلاکس پنهان باشه تپل نمیشه

پسر منم تو ماشین اینطور شد یهو بالا آورد از معدست

احتمالا رفلاکس داره عزیزم

دختر منم اینجوری میشه گاهی
هروقت اسید معده میاد توی گلوش این حالتی میشه
برای پاهاش هم به دکتر نشون بده ببین نظر متخصص چیه
بردنش ضرر نداره ببر

سوال های مرتبط