۳ پاسخ

کیسه ابت اگه پاره بشه که کاملا متوجه میشی چون غیر ارادی کل لباسات خیس میشه نه یه ذره کامل
اگه نشنی هم داشته باشی هرچی لباس زیر عوض کنی با هر سرفه و عطسه هم مییینی خیس میشه
ولی بعد از گذاشتن شیاف یه ویز عادیه که خیس شه لباس

چراانقد زود میزاری

توتاپیکای دیگه قبلاخوندم ک ازشیافه

سوال های مرتبط