کدوم بیمارستان بودی؟؟؟؟؟ چند هفته رفتی برا وزن نگفتن وزنش زیاده؟ بعد چیا خوردی تپلی شد؟
مبارکه عزیزم قدم نو رسیده مبارک
عزیزم به سلامتی فدات❤️❤️پا قدمش خیر باشه
کدوم بیمارستان رفنی؟
ماما همراه نگرفتی؟
الهییی عزیزم .اشکال نداره در عوض الان گل پسرتو بغلت داری.
عزیزم بچه اولته یادوم.
سلام عزیزه کم قدم نورسیده موارک بیود ایشالله به ناز باوکو دایکو گوره بیود
خداروشکر راحت شدی ایشالله خدا حفظش کنه برات گلم واسه ما هم دعا کن زودتر راحت بشیم
عزیزم خدا قوت. قدمش مبارک. همیشه شاد و تندرست باشید
هزاران بار مبارک یاشه گلم
ایشالا یه لبخند تو صورتت بزنه کل دردات یادت میرن مامان قوی❤️
راستی قشنگمدیابت بارداری که نداشتی؟
زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه قدمش مبارک خداروشکر جفتتون سلامتین
خوا لیت نسینه عزیزمـان شاءالله
ایژم له کام بیمارستان بوی؟ هزینکی چنیک بو؟
ماشالله خدا حفظش کنه قدمش مبارک باشه ❤️😍
وای این وزن نباید طبیعی میاوردی
بخاطر وزن بچه بود؟؟؟
چی خورردی انقد شدد
مبارکه عزیزم
قدم نورسیده مبارک عزیزم منم تجربه سختی داشتم از زایمان طبیعی 🥲
طبیعی زایمان کردی
مبارکه عزیزم ان اشاالله قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون
سزارین شدین؟!
طبیعی یا سزارین ؟؟
بسلامتی عزیزم
میشه بگی چیکارکردی ۳۷ هفته وزنشو به چهار رسوندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.