از وقتی خوب شدم دیگه با ماسک میرم بیرون واقعا میترسم دوباره مریض بشم خیلی بده🤧درکت میکنم
عزیزم مریض شدی و باید دوره نقاهتت طی بشه...اگه تب داری حتما برو دکتر
من خودم دکتر نرفتم آب جوش و مایعات زياد خوردم یه هفته خوب شدم
انواع سوپ،فرنی واقعا برای من موثر بود
آب نمک عالیه من خودم چند روز گلودرد و سرماخوردگی داشتم داغون شدم ولی دوروز اب نمک غرغر کردم شبا موقع خواب و دو سه باری روزا خیلی زود خوب شدم عالیه آب نمک
میتونی دیفن هیدرامین و اموکسی سیلین بخوری هر ۸ساعت عزیزم
بازم سعی کن دکتر عمومی بری بگی بارداری
ایشالله بهتر میشی
برو دکتر منم از دیروز مریض شدم رفتم سرم زد و دیفن داد قرقره کنم و ی چند تا چیز دیگه الان گلوم بهتره عسل آبلیمو هم بخور خیلی خوبه
برو حتما دکتر
هر گونه عفونتی تو بارداری خطرناکه
دیفن هید امین ساده بخور هم بکن مایعات گرم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.