مادرا این کیک دیشب واسه تولد دخترم درست کردم چطوره

تصویر
۱۷ پاسخ

سلام عزیزم هستین؟،یه سوال داشتم ازتون ممنون میشم جواب بدین🙏🏻

تولد پسر منم ۲۰ بود

خشگل شدهد

خیلی خیلی نازه

ماشالله به شما سلامت باشید

عالیییی به به مبادکه

خیلی قشنگه

خیلی خیلی زیباست

چ زیبا و خوشگل

مبارک باشه
ان شاءلله تولد ۱۲۰سالگیشو بگیری

وااااای چه هنرمند آفرررررین💜

تولدش مبارک و پرتکرار خیلی خوشگله خسته نباشی

عالیه حتما دستورشو بزار

خوووبه مبارکه 🧚🏻‍♀️

خیلی خوب شده
تولدش مبارک❤

آفرین عالیه ک .دستورشم بده اگه دوست داشتی

عالیهههه که

سوال های مرتبط

مامان ♥️🧿²girls🧿♥️ مامان ♥️🧿²girls🧿♥️ ۲ سالگی