۴ پاسخ

سایز دو خیلی تفاوتی با یکش نداره

ی کوچولو بزرگتره زیاد نیست تفاوتشون

عزیزم همون یک باید ببندی اما درست اصولی چسب ها نباید بهم برسن بزن اینترنت لطفا برا بچه بده گشاد باشه پاش باز میشه

مولفیکس کلا سایزش ازبقیه مای بیبی ها بزرگتره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری