من از ۲۰روزگی ۲ میبندم
من تا هشت روزگیه بچم یک بستم بعد دو الانم سه
ن عزیزم تا ۴ اوکیه بیشتر ولی میزنه بیرون دستشوییش و ردش میمونه
نه بابا تا یک ماهگی
نه از شکم فشار میاد
من ک میبستم برای بچم ولی دیگ این اواخر یککم نشتی داشت
از کناراش نم میزد
نه هر وزنی گفت هميشه یک کیلو کمتر در نظر بگیر
نه عزیزم ردش رو بدن بچه میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.