۸ پاسخ

من از ۲۰‌روزگی ۲ میبندم

من تا هشت روزگیه بچم یک بستم بعد دو الانم سه

ن عزیزم تا ۴ اوکیه بیشتر ولی میزنه بیرون دستشوییش و ردش میمونه

نه بابا تا یک ماهگی

نه از شکم فشار میاد

من ک میبستم برای بچم ولی دیگ این اواخر یککم نشتی داشت
از کناراش نم میزد

نه هر وزنی گفت هميشه یک کیلو کمتر در نظر بگیر

نه عزیزم ردش رو بدن بچه میمونه

سوال های مرتبط

مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری