من بچم 3 و نیم بود 10 روزگیش. کلا 1 میبندم الان خط میفته رو پاش. یه ماهگیش براش 2 میبندم
بستگی ب رون بچه داره اگ میبینی جای پوشک میفته 2 بیند
دو ببند دیگه
من 6 کیلوشه دو میبندم
بستگی به باسن و رون بجت داره
من دو میبندم، یک نم میده
سه میبندم4/5
دوببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.