۶ پاسخ

من بچم 3 و نیم بود 10 روزگیش. کلا 1 میبندم الان خط میفته رو پاش. یه ماهگیش براش 2 میبندم
بستگی ب رون بچه داره اگ میبینی جای پوشک میفته 2 بیند

دو ببند دیگه

من 6 کیلوشه دو میبندم
بستگی به باسن و رون بجت داره

من دو میبندم، یک نم میده

سه میبندم4/5

دوببند

سوال های مرتبط

مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۲ ماهگی