عکس بارداریو ک با همسرم دوتاییه بزنم اتاق خودمون یا اتاق نی نی؟

۵ پاسخ

من زدم تواتاق خودمون

من دوست دارم تو ی آلبوم جدا باشه
از بارداری تا یکسالگی

اتاق خودتون عزیزم

فعلا میتونی بزاری اتاق نینی بعد که از خودش عکس گرفتی اونو ببری اتاق خودتون

اتاق خودتون

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی