برامن چند روز قبل موعد نشون داد ولی میگن یه هفته بعد دقیق تره
یک هفته یا ۱۰روز بزار بگذره بعد تست بزن
فرق میکنه بدن با بدن مال بعضیا زود میگیره قبل موعدم نشون میده مال بعضیا با ده روز تاخیرم نشون نمیده لقاح دیر میگیره
۱۰روز دقیق دقیق تره
روز موعد برو آزمایش بده
من ۷روز زدم منفی بود ۱۰روز مثبت😑
عزیزم حداقل بزاریه هفته از پریودت بگذره
ولی برای بعضیا یه روز یا دوروز تاخیر هم نشون میده
بهتره ک ۷روزباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.