من اونت جایگزین کردم،استرس داشتم که یموقع نگیره سر شیشه اشو ولی راحت گرفت
دکتر براون پدرم دراومد با شستن اون سبزه داخلیش هی جرم میگرفت
بنظرم دیگه شیشه شیر نخر حالا یکسال به بالا میشه لیوان نی دار خوبه یا قمقمه نی دار میتونه نشسته هم بخوره توش آب اینا هم میتونی بریزی
بی بی لند خوبه
بچه من کولیک داشت اولا نا چهار ماه پنج ماه اینا دکدر براون میدادم اما الان با بیبی لند مشکلی نداره ارزونم هست میتونی زود به زود عوض کنی
جدیدا ایرانی هم اومده کپی دکتر برون زده با نصف قیمت اون روشم نوشته دکتر برون
اتفاقا من دوتا شیشه شیر دارم خیلیییی خوبه حتما بخر خیلی قیمت بالانخر
بی بی. لند بخر خیلی خوبه
بیبی لند خوبه تو ۱۱ ماهگی دیگه گشادی سر شیشه اینا مهم نیست دستگیره هم داره بچه خودش میگیره دستش من ۱۴۰ خریدم 🤭🫠
اونت بگیر فقط
ایرانی ها سرشیشه هاشون گشاده
بنظرم پولتو میریزی دور بجاش یه سرشیشیه بخری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.