۷ پاسخ

تابحال بهش ندادی فک نکنم دیگ بگیره ها،اول ی بی بی لند ارزون بگیر ببین اصلا میخوره؟

نه دکتر بروون بگیر اونت کمتر میاد اون خیلی بهتره هیورشی هم کلا خوشگلی داره همین

اونت خیلی گرون شده من گرفتم۳۳۰میل ۲۰۴۰

بعد یکسالگی باید تو لیوان شیر بدی نه شیشه عزیزم

شیشه شیر اونت بزرگتر بلید بگیری ۲۶۰ میل

گلم دیگه با نی بهش شیر بده منظورم لیوان نی داره

یک سالگی شیشه شیر میگیرن ؟

سوال های مرتبط