۴ پاسخ

من بی بی لند استفاده میکنم الان ۱ ساله هم قیمت مناسب هم خوبه

چون تازه میخای شروع کنی و احتمال اینکه نگیره شیشه رو پس بیا اول کاری خودت رو توی خرج نذار. برو یه شیشه معمولی بخر ببین اصن میخوره. خوشش میاد. اگه استقبال کرد بعد برو شیشه خوب بخر. هر چند بازم بنظر من شیشه معمولی کار راه بندازه چون دیگه از مرحله کولیک اینا گذشته و اوکی هست همه شیشه شیرها!

الان بعید میدونم شیشه بگیره

الان دیره از اول باید میدادی

سوال های مرتبط