۳ پاسخ

ازای دسته دارابراش بگیریه چیزجمه جورک راحت تودستش جابشه

بچه تو این سن پرت میکنه این خوب نیس

دیگه دخترت بزرگ شده وسایل پرت میکنه پیرکس بدردش نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی