من 13 ازاد سازی ام ولی هیچ علائمی ندارم تستم نزدم فعلا
تا روز ۱۴ یا ۱۵ صبر کن بعد تست بزن.
اصلا اصلا تا ۱۵ روز نزن من زدم قشنگ مثبت شد ولی بعد ۱۵ منفی پریود شدم فقط خودتو امیدوار میکنی الکی هاله هم افتا منفیه اگه دوتا پرنگ بود مثبته
من امروز ۹ازاد سازیمه..شاید ۱۳ازاد سازی بزنم
الان زوده عزیزم من 11. آزاد سازیمه انشالله چند روز از موعدم بگذره تست میزنم
سلام آمپول رو دکتر میده هزینش چقدره
واسه من ۶ازاد سازیه. پناه بر خدا
چرا میگی منفیه
من الان یازده هستم هشت و نه آزادسازی تست زدم امروز همین طور
الان خیلی زود نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.