خانما من از دیروز عصر زیاد تکون های بچه رو اصلا حس نکردم از چیه

۴ پاسخ

خانوما من الان ۲۷ هفته و ۳ روزمه تو این برنامه زده تاریخ زایمان ۱۸ شهریور این برای تاریخ زایمان طبیعی رو زده سزارین بشم دوهفته می افته جلوتر درسته؟

بچه اولته عزیزم؟

خداروهزارمرتبه شکر🤲❤

نمیدونم ازچیه ولی یه چیزشیرین بخور ب پهلوی چپ بخاب نم نمک لگدمیزنه خاطرت جمع میشه

سوال های مرتبط