۱۱ پاسخ

بعد شیر دادن آروغ حتما بگیر نگرفتی هم یک ربع نیم ساعت بغلت نگه دار که سرش بالا باشه یا تشک انتی رفلاکس بخر بزارش رو اون یا نگرفتی زیر سرش و بلند کن شی دار بزار بخوابه هیچ کدوم هم انجام ندادی بعد شیر بهش پستونک بده که شیرش هضم بشه بالا نیاره

اروقشو میگیری؟ اگه آره ک شاید رفلاکس داره ببرش دکتر

😍😍😍😍گوگولییی

زیر سرشو شیب دار کن قشنگ آروغشو بگیر و بیس دیقه عمودی تو سینت بگیرش تا شیر تو معده جا بگیره حتما هم دکتر ببر

خودااا، چه، نازه،
ینی، دخمل منم، اینقد، نازه🥹🧿

عزیزم
بعد از شیر دادن باید نیم ساعت نوزاد رو به صورت ایستاده بچسبونی به قفسه سینه ت و پشتشو‌ ماساژ بدی
حتما بعد شیر و گرفتن آروغ بلافاصله میخوابونیش
این کاری که گفتمو بکن ببین بازم بالا میاره ؟

وای مادرررر😍زیبایی میبینممممممم😍🫶🏻🌱

رفلاکس داره

لازم شیشه تحمل زیاده.حتما آروغشو بگیر مراقبت هم باش سرشو صاف نزاری بالا بیاره خفه شه.نوک سینتو کامل دهنش بزار هوا نبلعه کمی بزرگتر شه درست میشه

چن کیلو بود دنیا اومد؟

رفلاکس داره احتمالا ببر پیش متخصص اطفال

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی