۳ پاسخ

نه هوا خوبه
ولی میاد
سرشو حتما سشوار بکش

ما تو این فصل هر روز دوش میگیریم باهم سرما نمیخوره

آب ولرم باشه سرما نمیخوره و اینکه سرشو خیس نکن

سوال های مرتبط