اونایی ک مسمومیت بارداری تجربه کردین چ علائمی داشتین؟؟

۴ پاسخ

معمولا فشار بالا و ورم و تهوع از علائمشه
اب زیاد بخورین
نمک رو حذف کنین

فشار بالا، دفع پروتیین ، معده درد ، ورم

من دستوپام باد کرده بود و به شدددت بالا میاوردم اونقدری ک فکر میکردم الان بچه از حلقم میزنه بیرون

سوال منم هست ماما بهم گفت ورم یه طرفه بیشتر دست و صورت تاری دید سرگیجه تهوع فشار بالا
من اینارو هیچکدوم ندارم فق پاهام خیلی ورم کردن چندوقته بهم گفت اگ ورمش با استراحت خوب میشه جای نگرانی نیست

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد