کسایی ک قند بارداری داشتین چ علائمی داشتید

۲ پاسخ

قند علامت نداره عزیزم، خطرناکیشم بخاطر همینه، البته گرگرفتگی و داغی کف دست و پا و تشنگی بیش ازحد ممکنه از قند باشه

قند بارداری اصلا علائم نداره ک شاید من اینجوری بودم😐

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری