۵ پاسخ

من علایمی نداشتم. ازمایش میدادم قندم کمی بالا بود ک انسولین تجویزم کرده

من فقط گز گز کف پا و تشنگی زیاد داشتم یک ماه رژیم گرفتم

من قند دارم ولی بدون هیچ علائمی

الان انسولین میزنم

من قند بارداری گرفتم تکرر ادرار
نارنجی بودن ادرار
تکونای تند تند بچه
گرسنگی وضعف زیاد

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری