کسایی که دهانه رحمتون باز شده بود علائمی داشتید؟

۳ پاسخ

من تو انومالی گفت یک سانت بازه
ولی هیچ دردی نداشتم

هیچ دردی نداشتم ..کیسه ابم سوراخ شده بود ابریزش داشتم رفتم زایشگاه دوسانت باز شده بود سرم فشار زدن

شکمم سفت و شل میشد . یکی دوبارم درد پریودی داشتم در حد یه دیقه اینا. رفتم گفتن دهانه رحمت یه سانت باز شده🥲

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری