من تو انومالی گفت یک سانت بازه
ولی هیچ دردی نداشتم
هیچ دردی نداشتم ..کیسه ابم سوراخ شده بود ابریزش داشتم رفتم زایشگاه دوسانت باز شده بود سرم فشار زدن
شکمم سفت و شل میشد . یکی دوبارم درد پریودی داشتم در حد یه دیقه اینا. رفتم گفتن دهانه رحمت یه سانت باز شده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.