۶ پاسخ

منم روستا رفتم

متخصص غدد پیش روستا رفتم.خیابون زند بود مطبش

علیرضا کسایی میرفتم خیلی راضی بودم خوش برخورد هم هست خداروشکر دیابت من کنترل شد ومشکلی برام پیش نیومد

من تیروئید دارم قندم لب مرزه کنترله خداروشکر پیش دکتر تابع بردبار خیلی دکتر خوبیه

من ک نداشتم اما خالم ک داشت میرف فریده دانافر

اسدالله حبیب جاریم میرفت راضی بود

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد