مهرنیا انگار فامیلیه.مهرا هم می تونی بذاری.آیلین باز بهتر و قشنگتره
آیلین
سلام خانما ی دختر ده ساله هست بی سرپرست و سرطان داره ی چشمشم از دست داده تو این بیماری اگه کسی میتونه کمک کنه پ . و .ل عملش جور بشه خواهش میکنم براش دعا کنید
نفری ۱۰۰ تومن هم براش خوبه و عملشو میندازه جلوتر
چرا نمیذاری مهرانا اسم قشنگیع
شوهرم میگه مهرنیا ولی خودم ایلین دوس دارم ببینیم چی میشه
مهرنیا قشنگه ولی سخته و طولانیه گفتنش
مهرنیا خیلی قشنگه ایلین قدیمی شده
مهرنیا قشنگه تا الان نشنیده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.