بچه ها نظر بدین لطفا اسم ارکان قشنگه یا کایاهان؟؟

۵ پاسخ

هیچ کدوم 🤕

کایاهان خیلی اسم سنگینیه واسه گفتن
بین دوتا اسم هایی که گفتی ارکان به نظر من بهتره

کایاهان؟؟ب چ معناست

🤕هیچکدوم

ارکان

سوال های مرتبط

مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان جوجه👼 مامان جوجه👼 ۸ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان عسلی💖 مامان عسلی💖 روزهای ابتدایی تولد