تا دوهفته همینه
خنده نمیشه اصلا سرفه هم میکشه آدمو
نباید عطسه و سرفه کنی جلوش سعی کن بگیری
دور از جون یهو از داخل میبینی در میره
من ک جلو خنده و عطسه سرفه میگرفتم
خیلی سخته من چای پرید تو گلوم داشتم خفه میشدم نمیتونستم سرقه بزنم خداا چقد سخت بود یعنی ترس همین ازالان منو. کشته
بسختی جگرت بالا میاد انگار😂
به سختی😂
اره منم اینجوری بودم عادیه
بخیه هات بکشی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.