اگه مسواک بزنه و نخ دندون بکشی براش چیزی نمیشه
شکلات شیرینی پاستیل نوشابه هم کم بخوره یا بعدش اب بزنه دهنش
کناریاش شیریه تا چند سال دیگه میفته ولی از دائمیاش مراقبت کن
اره خراب میکنه باید ببری دکتر اون رو یا روکش کنه دندون اصلی رو خراب نکنه یا بکشن واسش فضاهم باز بشه واسه رشد بقیه
خب اگر شیریه برو دندانپزشکی بکش
چون منم بچه بودم دقیقا اینطوری دندونم خراب شد
سلام خانما ی دختر ده ساله هست بی سرپرست و سرطان داره ی چشمشم از دست داده تو این بیماری اگه کسی میتونه کمک کنه پ . و .ل عملش جور بشه خواهش میکنم براش دعا کنید
نفری ۱۰۰ تومن هم براش خوبه و عملشو میندازه جلوتر
۱.5892
۲.1015
۳.6823
۴.1480
آتنا شریفی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.