خانمای باردار شما سوار موتور میشید

۵ پاسخ

منم آره چون چاره ای نیست ماشین نداریم
ولی با احتیاط

من اره

من خیلی کم وقتایی ک مجبورم اونم با احتیاط

نه هفتت پایینه

اره ولی خیلی با احتیاط و اینکه همسرم خیلی اروم میره
چون مجبوریم🤦‍♀️تا جایی که بشه سوار نمیشم ولی یه وقتایی چاره نیس

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری