از ۷ هفته شروع شد ۱۱ هفته تموم شد
برا من هفته ۱۱ دیگه واقعا اوجش بود الان خیلی کمتر شده
دخترا من وارد ۷ هفته شدم ولی تهوع ندارم با اینکه ویار بد توی خانوادمون بوده الان خیلی استرس دارم 😶😶😶
هی به خودت بگو الان اوجشم ایشالا تموم میشه هی بگو الان تو اوجشم ایشالا یکی دو هفته دیگه تموم میشه بعد میبینی زود تموم شد
عزیزم اخرین پریودیت کی بود ؟
من کلا با تهوع فهمیدم باردارم همراهم بود تا ۱۲هفته الان هم بعضی وقتا میگیره
از هفته ۶ شروع شد هفته ۱۲ تموم شد هفته ۹ تا ۱۲ هم اوجش بود
من هفتهی ۶ ام، شروع شده چند روزه وای حالم خیلی بده🫠🫠
من امروژ 6 هفتم تموم میشه. هیج علامتی ندارم.هبچی فقط کمردرد خفیف
از دوماهگی تقریبا شروع شد، سه ماهگی شدید تر شد، تا الان هم هنوز دارم کمتر شده
همچنان ادامه داره صبح ها ولی خیلی کم
۸ هفته شروع شد
من دو هفته قبل اینکه بدونم باردارم داشتم هنوزم دارم از همه چی بدم اومده فقط آش و لواشک و آلوچه میخورم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
از هفته شش بارداری شروع و تا هفته ۱۶ ادامه داشت من بد ویارم شدید آب نمیتونستم بخورم
هنوز ادامه داره از من😔 شما ک تازه اول راهین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.