۶ پاسخ

من از اول بارداری تا الان هنوز ادامه داره
همش به این فکر میکنم چرا من از هیچ غذایی خوشم نمیاد خیلی حس بدیه

من وقتی واره 12,هفته شدم شروع شد قبلش همش عوق بود بعد کلا بالا می آوردم تاااااااااماه چهارم وسطاش تموم شد یعنی مردمو زنده شدم همیشه میگم خدایا منو به اون روز ننداز دگ 😩😩😩🥺🥺

واس من از ۱۲ هفته به بعد کمتر شد

من اواسط ماه سوم تموم شد حالت تهوعم

من هنوز خوب نشدم

۱۹ هفته🤭

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری