من دیشب از بوی نون تازه و آش سبزی عق زدم
منمممم.. خیلی بده
من بدتر شدم😢
تا چهارماهگی این حالتا هست و رفته رفته کم میشه ،منم همینجوری بودم
من که هنوز بدم میاد الان به فکرش افتادم حالت تهوع گرفتم
واااای منم خیلی رو بوها حساس بودم
الان یکم بهترم ولی هنوز از بوی تن ماهی متنفرم
من پیاز انگار دشمن خونیم بود
از بوی همه چی بدم میومد همش دو لایه ماسک داشتم
ولی الان نه..بوهای بد فقط حالمو بهم میزنه
من فقط از بهار نارنج بدم میومد .اصلا ویار نداشتم هیچی
من از بوی آدما حتی بچه ها بدم میومد،دستشویی،حمام،شوی نده ها، ولی الان فقط بوی غذا اذیتم میکنه
من از بوی ادکلن و پیازداغ متنفر بودم🥴🥴حتی بوی لوازم ارایش
من تا ۴ ماهگی حساس بودم رو بوها
الانم بعضی بوها حالم بهم میخوره ولی ب شدت قبلا نیست
من هنوزم ازبوی کباب بدم میاد
من هنوز بدم میاد ولی خب خیلی خیلی کمتر شده و قابل تحمل تر نسبت ب اون اولا
من خیلی به بوها حساسم .بوی یخچال و دستشویی مخصوصا و عطر های شیرین بوی اشغال و...
هرکی یه جوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.