۱۲ پاسخ

نلین میذاری اسمشو🥹🥹🫀

زیر یکهفته بهش پستونک بده از همون اول پستونک بخوره میگیره اگه بگذره دیگه نمیگیره ،و هفته اول دوساعت یکبار شیرش بده اگه شیرت کمه حتما شیر خشک بده زردی بالا نگیره مریض بشه ،انشاالله ب سلامتی زایمان کنی و با نی نی برگردید خونه

پستونکی اصلا خوب نیس مگر در مواقعی که ضروریه مثل بعد واکسن

از هفته های اول بدی خودش میگیره
مدل ارتودنسی میگن بهتره ولی من پسرم اون مدل قدیمی هارو می‌گرفت 😂😂😂

اخ گفتی منم خیلی دوسدارم پستونکی بشه

منم عاشق پستونکم نی نی بخوره
عاشق نی نیم هستم خیلی دوسش دارم
ولی اخه چرا نمیتونم ابراز احساسات کنم
اصلا نمیرم وسایلاش هی نگا کنم
اخه چرا اینجوریم

ببر بیمارستان از روز اول بهش بده

کدومشو بهتر میگیرن؟

تصویر

بگو چیکار کنم بچم خوش خوراک شه، باهوش شه، وزن بگیره. پستونک خیلی مزایا نداره😁

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

بی بی لند مدل ارتودنسی خیلی دیدم راحت گرفتن

از روز اول بده

پستونکی ک خوب نیست 🫣

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی