من همینکه جوونه زد
والا من سختش کردم😅😅😅
گندم و گوشت قرمز و پیاز و قلم رو گذاشتم جدا پخت بعد اوردم مثه حلیم با گوشتکوب برقی له کردم
لوبیا چیتی و لوبیا قرمز رو جدا پختم. نخود هم جدا پختم. عدس هم جدا پختم
بعد همه رو قاطی کردم بهش برنج نیم دون و زردچوبه و جوپرک و سیر اضافه کردم گذاشتم حسابی با هم پختن و جا افتاد
من از اون جهت جدا جدا پختم که ریختم تو زودپز. زیاد درست کردم و براممهم بود حبوبات قشنگ بپزن و نرم بشن
بعد پیاز داغ فراوان درست کردم ریختم تو اش خیلی خوش طعم شد
من یکم دیرتر پختم دوتا دندونش در اومده بود اخرای ۸ ماهگی پختم! سیرابی و نخور و گندم رو با قلم گذاشتیم پخت ااز شب تا صبح هم زمان برد! بعد روش نعنا داغ و پیاز داغ ریختم!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.