دکتر بعد چکاپ چهارسالگی به پسرم قرص داد
کمبود زیادی نداشت گفت قرص دوهزار پنجشنبه و جمعه بخوره کافیه براش
ویتامین. d یک روز درمیون قرص D1000 میخوره
شربت اهن تو هفته دوبار
تو ماه یکبار قرص امگا
دوز هزار مصرف روزانه هست
من از یکسالگی به دلوین میدم
گاهی تموم میشه یادم میره اما دوباره میرم میخرم، الان شربتشو گرفتم که تو هر ۵ سی سی ۱۰۰۰ واحد د۳ داره
دکتر دسر منفقط گفت هفتهذای نیم سی سی ویامین دی دوازده هزار بدم
گفت چونپسره دوس ال به بعد حتما حتما باید یخوذه
ببر ازمایش بده.. بدون آزمایش دارو ندی؟ ی دکتری نشون میداد ک مادره ب بچش ویتامین دی زیاد داده (شربت اولیش تموم شده بود دوباره خریده بود داده بود)دچار مسمومیت شده بود.
دکتر ب بچه های من یه دوره فقط آهن و ویتامین d3 داد گفت نیازی ب تکرارش هم نیست
ولی خودم تصمیم گرفتم هرچندماه یکبار مولتی بدم بهشون
ب دخترم قطره داده هفته یک قطره چکون
پسر ازمایشاش خوب بود فقط یه مقدار ذخیره اهنش پایین بود
که قرص اهن و قرص d3هرروز میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.