پسرم ۵ سالشه اسهال و بالا میاره چکار کنم

۵ پاسخ

قرص دمیترون ۱ چهارم بده
و میتونی ببر دکتر ویروسه

شربت دمیترون بده ۸ساعتی
پودر کیدی کر صبح و شب
کپسول یوموگی باز کن بریز تو اب یا ماست روزی یکی
ماست سیرین دوغ شیرین بهش بده وقتی استفراغ نکرد
نشاسته بادام ابگشت کم چرب
میتونی ببر دکتر

آب سیب و هویج خیلی خوبه

فعلا چیزی نده شربت تهوع بده ببر دکتر

موز و چوب شور خوبه دارو فولیک اسید و شربت زینک خوبه برا تهوع آندنسترون بهش بده

سوال های مرتبط