سیسمونی ۴ 🐣🥹🥰

اینم از سرویس غذا خوری و فلاکس آب …..

تصویر
۶ پاسخ

مبارکش باشه خیلی قشنگه😍🥹🥹❤️✨

تو تفلون برای نینی غذا درست نکن گلم یه قابلمه کوچولو پیرکس و استیل بگیر

وووش مبارکه چقدر زیباست🎀

مبارکه عزیزم😍😍ایشاله با دل خوش از همشون استفاده کنید🐣

چندتا فلاسک گرفتین

مبارکش باشه خیلی قشنگه‌.انشالله بسلامتی استفاده کنین.
برا ماهم دعا کن 🙂🙂

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان ابرا☁️🫧 مامان ابرا☁️🫧 ۳ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان مدیسا👼🏻🎀 مامان مدیسا👼🏻🎀 ۶ ماهگی
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن ❤️😍 مامان کارن ❤️😍 روزهای ابتدایی تولد