۶ پاسخ

من روی برنج میریختم...یا توی ماست

من دکتر بهم گفت با پوره سیب بهش بده

من با شیر پاستوریزه میدادم که یه مدل گرفتم حل نشد تو شیر پاستپریزه
شیرخشکم هر جا رفتم ندادن بهم حتی با کد ملی
گفتن کمه نمیدیم
هیچی دیگه قرص گرفتم جویدنی بود راحت میخورد

نه نداره دخترم خیلی بد دارو ولی تنها دارویی که راحت میخورد همین بود میگفتم دهنتو باز کن پودرشو میریختم رو زبونش

من بستنی یا فرنی میدادم

عکس پشت مونته لوکاست پایین کادر قرمز تاکید کرده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی