۳ پاسخ

اگ شیرت کافیه سیر میشع نده بنظرم.شیرمادر خیییییییلی بهتراز شیرخشک

ارع منم کمکی میدم

اره عزیزم چرا نشه،خودتم یه استراحتی میکنی،خوبه درکنار شیرخودت کمکی هم داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی