خانما یکمی آب ولرم ب پسرم دادم چرا شیر بالا اورد؟؟ ❌❌

۵ پاسخ

خب چرا بعد شیر آب دادی حداق یه ساعت بگذره

عزیزم وقتی مثلایک ساعت ازشیرخوردنش گذشته بهش بده هرچقدرکه میخوره بده مشکلی نداره به اندازه زیادنه هواگرمه تشنشون میشه روزی دوسه بارمیتونی بدی
داروهاشم همین طوریکساعت بعدشیریاقبل شیربده که معدشون خالی باشه وباداروش مقدارکم آب بده که بالانیاره

بعد از شیر تا یه ربع هیچی بهش نده....۲سیسی زیاد بوده کمترش کن

چقدر اب دادی چند سیسی؟

خب تو معدش شیر بوده آبم ک دادی دیگه جا نداشته بالا اورده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی