خب چرا بعد شیر آب دادی حداق یه ساعت بگذره
عزیزم وقتی مثلایک ساعت ازشیرخوردنش گذشته بهش بده هرچقدرکه میخوره بده مشکلی نداره به اندازه زیادنه هواگرمه تشنشون میشه روزی دوسه بارمیتونی بدی
داروهاشم همین طوریکساعت بعدشیریاقبل شیربده که معدشون خالی باشه وباداروش مقدارکم آب بده که بالانیاره
بعد از شیر تا یه ربع هیچی بهش نده....۲سیسی زیاد بوده کمترش کن
چقدر اب دادی چند سیسی؟
خب تو معدش شیر بوده آبم ک دادی دیگه جا نداشته بالا اورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.