۱۲ پاسخ

نسبت به وزن تولدش که خیلی خوبه
حرفای بهداشتو جدی نگیر

خیلیم خوبه عزیزم

نه بابا وزنش خیلی هم خوبه دختر من ۲۷۰۰ بود دوماهگی ۴۳۰۰ گفت وزنش خوبه

ن عشقم خوبه ک

والا خیلی خوبه ..من ۲۸۵۰ موقع تولد دو ماهگی ۴۶۰۰

اتفاقا خیلی عالیهههه

بهداشت چرا و پرت زیاد میگه حالم ازشون بهم میخوره یه مشت بیسواد اومدن پشت میز همین

منم پسرم 2800 بدنیا اومد الان پنج کیلو هست ببین تو روز باید به 20گرم اضافه کنه درمان میشه 600 گرم خودت یه حساب کنی ماشالا در روز از 20 کرم بیشتر وزن گرفته ☺️🌈

دختر من 2450 بود الان دو ماهگی شده4800 بهداشت گفت خوبه

باید ۴۸۰۰ میشد که دویست گرم هم بیشتر خوبه عزیزم

والله پسره من ۳۷۰۰ به دنیا اومد تو دوماهگی ۵ بود . برای شماکه خوبه

وزنش خوبه عزیزم ، پسر منم 2900 بدنیا اومد الان 5 کیلو دکتر گفت خوبه وزنش

سوال های مرتبط