درمان شاید بشه تا بعد زایمان هیچکار نمیشه کرد
من دقیقاً بعد زایمان درد شدید مقعدی داشتم رفتم دکتر معاینه کرد گفت از فشار زیاد زایمان هموروئید گرفتی الان دو سال و نیمه درد میکشم ۲۳ ساعت درد کشیدم تو بیمارستان تا دخترم بدنیا اومد
الآنم باردارم
منم همینم و میخوام بزارم باردار شم نمیدونم هموروئید باید عمل کنم یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.