کیا نارسایی رحم داشتن و بارداری موفق داشتین بگین چیکار کردین

۱ پاسخ

سرکلاژ میکنن دیگه
از دوازده هفته ، هر دوهفته میرن سونو و طول سرویکس رو چک میکنن اگه بیاد پایین سریعا سرکلاژ و استراحت مطلق

سوال های مرتبط

مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری