۹ پاسخ

خب برو تو گول سرچ کن بیاد چرا اینجا میپرسی بغیه رو به استرس می‌ندازی

بتا ۴۰
۴روز دیگه۹۰

درد کتف، لکه بینی از ۷هفته
تیر کشیدن تخمدان

ب علائم توجه نکن من علائم بارداری نرمال رو داشتم یهو دردام و خونریزیم شدید میشد و اورژانشی میرفتم دکتر از تکرار بتا میشه فهمید اوایلش

من درد وحشتناک داشتم که نمیتونستم راه برم رفتم سونا مول بود کورتاژ کردم

من درد زیرشکم و لکه بینی بعدم خونریزی

منم لکه بینی داشتم بتا میرفت بالا جنین داخل رحم دیده نمیشد دبکه انقدر سونوگرافی دادم اخر توی سونو واژینال داخل لوله راست دیدن و بیمارستلن بستری شد همون قیمت سمت راستمم درد میکرد

واسه من بتا رو ۲۰۰ بود بعد بالا نمی‌رفت هی پایین میومد که دکتر معاینه کرد گفت خارج رحمه بعد دیگه دارو داد ت خونه دفع شد بتا هم کامل اومد پایین

درد زیر شکم سمت راستم،لکه بینی..بتا هم بالا بود..خدانکرده دیر بهش برسی خونریزی داخلی میکنی که برای من حین عمل متوجه شده بودن خونریزی کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری