سلام ببخشيد علائم بارداري خارج از رحم چيه؟

۷ پاسخ

من هیچکدوم ندارم بتا هم اولی ۶۶۰بود دومی ۳۹۰۰
خوبه ؟

من ده روز بعد موعدم با لک و خون بتام ۳۰بود

اولش درد خیلی زیاد نیست ولی اولین علایم لکه بینی و خون ریزی

خونریزی و درد شدید در لگن

درد و حالت تهوع زیاد و خونریزی

فک کنم درد زیاد لگنی

درد زیاد و لکه بینی یا خونریزی

سوال های مرتبط

مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری