خانما علایم حاملگی خارج رحم چیه

۸ پاسخ

هنوز نگفت بهم سنو بده فردا سنوواژینال دارم

سونو دادی؟ساک دیده شد

فقط سمت تخم دون راستم تیر میشه دیگه هیچ علایمی ندارم

درد شدید و خونریزی و سرگیجه و درد شانه

عدد بتا بعد ۴۸ ساعت بیاد پایین
لکه بینی... خونریزی

اخه سمت راستم زیرشکم خیلی تیرمیکشه

چرا الکی به خودت استرس میدی⁦😐

نمیدونم اما عدد بتا معلوم میکنه خارج رحم یا ن

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فاطمه و🩷🩵؟ مامان فاطمه و🩷🩵؟ هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری